Med livet som insats, ett steg starkare

Guess what!?
Jag sket i magkänslan och offrade livet lite, Tatzy SKULLE börja promeneras idag och jag bestämde mig för att lita att hon litar på mig! Hade sjukt ont i magen, rädd att vi skulle skada oss på något vis. Men det gick braaa!

Alltså nu är jag glad, påriktigt. Hela den här stallvistelsen stärkte oss lite kändes det som! Typ sådär att jag känner mig säkrare med henne, och förhoppningsvis hjälpte det så hon ska känna sig trygg med mig!

Men jag är stolt. Ibland så övertalar rädslan att det är bäst att låta bli, men magkänslan kan ju ha fel!

Städade skåpet också, knappt att det behövdes, men vill ha ordning o reda där :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det liknar såå mycket en häst i mitt stall som heter Gela :D BTW sååå söt häst :)

Svar: Hehe :P ja hon är riktigt söt, har verkligen bebischarm :))
Marie Krüger

2014-01-06 @ 22:39:13
URL: http://lillyzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback