Nu börjar allt om

Allt är nytt nu, eller det känns som det i alla fall. Nytt år och grejer, 2014, hello! Men jag är inte redo för ett nytt år, faktiskt. Allt skrämmer mig just nu, det är så mycket som förväntas av en, speciellt nu när man ska fylla 21 och grejer. Man ska vara vuxen, en förebild, ha körkort och någonstans att bo. Annars är det inte bra om man är 21 år gammal. Omogen.
 
Det är dock inte med bitterhet som jag vill starta upp den här bloggen, egentligen. Men jag tänker aldrig skriva ett inlägg här och låtsas vara glad, låtsas att livet består av rosa bubblor och fluffiga fjädrar. Här är det masken av, och sanningen kommer fram. Oftast!
Så, vad händer här då? Eh ja, det var nog en jävligt bra fråga! Alltså det är ju mitt liv, allt i mitt liv! Hästar, foto, kärlek, jobb, struntsnack, tankar. You name it! Ska även passa på att beskriva mig själv såhär i början, så ni får en snabb inblick i vad det handlar om. Hur gött?! Menne.. det tar vi någon annan gång, troligtvis senare.
 
Till skillnad från flera andra i min ålder, som kommer ligga bakis i soffan hela dagen, så ska jag jobba. På nyårsdagen. Dom hade dock troligtvis roligare än mig igår.. För förutom att jag fick kyssa min kärlek vid tolvslaget så var mitt nyår inte särskillt värt.
 
Peace. Love. & Understanding.
Designen kommer bli snyggare med tiden, lovar!

Kommentarer
Postat av: Sanna o Chiccan

Nu lär jag få tänka om varje gång jag ska skriva in din blogg och gå in och läsa när man är så van vid Ett Ben I Varje Hörn. (Älskar också namnet!)

Själv blev det fira med familjevänner och pussa på min egna älskling, så ingen bakfylla här inte, men trevligt ändå!

Ska såklart fortsätta att följa dig här :D

Svar: Kortare att skriva in dock :)
Vad härligt!
Marie Krüger

2014-01-01 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback