Pay&Jump på Ekeby gård 7/12

Har ni hört uttrycket "Bättre sent än aldrig" tidigare? Såklart, värdens bästa ursäkt när man glömt något, och kommit på det mycket senare, alt alldeles försent.
För ca en månad sen så fotade jag en pay&jump på gården där hästen står, mest för att utöka portfolion lite. Och även om jag inte är så jättenöjd med bilderna så känner jag att det ändå kan vara lite kul att visa upp dom. Tyvärr så var det en väldigt mörk vinterdag, men jag tackar och bugar för min kamera.. som är helt klart bäst. Ljuskänslig<3
 
Är det någon från Ekeby som läser bloggen, och var med o red den här gången? Det finns stor chans att det även finns bilder på dig och din häst! Vid intresse så är det bara att kontakta mig, beskriv vad du har för häst/utrustning så kan jag kika. Bilder finns att köpa för 50kr/st
Det är copyright på ALLA mina bilder!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack! :D
Marie Krüger

2014-01-04 @ 16:38:35
URL: http://wilmafur.se
Postat av: Sara

Vilka fina bilder från KM på ekeby och jag å harry fick vara med på bloggen :)

Svar: Vilket ekipage är det? :)
Marie Krüger

2014-02-27 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback