Pigg som en lärka.. eller hur det nu var?

Ligger lite sömnlös med en trött pojkvänn bredvid mig, han är nog inte så långt från sömn.. iaf inte om man jämnför med mig! Vet inte varför det blir så riktigt? Jag är dödstrött vid 12, dvs tiden jag brukar lägga mig och somna. Men när jag varit vaken förbi min vanliga sovtid så blir jag pigg igen. Hur funkar det där? Någon brainiac som vet och vill förklara..?!
 
Wellwell, vi ska inte gråta över några förlorade får (ni vet när man räknar? ett får, två får, tre får, zZzZz...) Haha alltså kanske lite trött ändå. Men ja, hoppas någon mer än jag verkligen gillar bilderna down below! Jag gör det, vill gärna höra lite respons. Ändå så man utvecklas ju, ta till sig tips, hyllningar och kritik? Sen att smaken är som baken (delad) är ju en annan sak. Det enda jag anser är fel är att tänka innanför boxen! :)
 
Ehh, alltså egentligen var nog det här ett helt meningslöst inlägg, men mina fingrar ville ta en promenad över tangentbordet och några tankar ville ut. Ut kom dom dock inte, men alla kan ju inte bli nöjda!
Men GODNATT alla ni andra som ännu inte somnat, och GODMORGON till er som läser detta senare på dagen denna lördag!
Jag älskar den här filuren jättemycket, bara satt ni vet!
Han ligger och småsover just nu förresten, seriöst finast i världen. Snarkar lite gör han också! Min gos.

Kommentarer
Postat av: Tove

Fin blogg :D

Svar: Taack :D
Marie Krüger

2014-01-18 @ 10:46:29
URL: http://granaryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback