Skulle lika gärna kunna vara en kudde.

Smälter in i soffan, invirad i en filt. Knaprar på en sjukt god ostmacka och kikar lite på tvn ibland. Är det här jag som håller på att bli sjuk? Neej så får det inte vara! Jag har inte tid och jag har definitivt inte råd att vara sjuk.
 
Min plan var bra, jag skulle hem snabbt, äta och byta om.. sen direkt till Tatzy. Sätter mig i soffan medan jag väntar på att gå till tåget och känner hur jag sjunker ihop, nästan rakt igenom soffan. Helt utslagen, trött och lite illamående. Bara vill inte åka någonstans nu, sova vore skönt. Blir inte så dock. Måste ju jobba sen igen!
 
Men ja, så istället kommer jag hem senare idag, vilket inte blir kul heller. Samtidigt så gjorde jag nog rätt val här, för jag lär ju inte ha orkat ta hand om Tatz och sen jobba faktiskt! Är rätt stolt ändå.. har börjat tänka lite mer på mig själv. Alltid varit mitt problem, har inte lyssnat på min kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback