Tatzy, 8 månader sedan

Och den fula ankungen blev en svan tillslut!
Tatzy låg väldigt efter i kroppsutvecklingen i somras, då hon fick mask osv som gjorde att hon tappade väldigt (obs att hon inte var misskött, även om det må se ut så!). Sen låg hon säkert lite efter ändå, jag vet inte. Men rackarns fin har hon blivit lilla tjejen, börjar se ut som en snygg hopphäst verkligen! Just nu är baken något högre än framdelen, men dom växer ju lite så, så hon kommer nog bli ett par cm större. Nu är hon ca 164cm! HUR SNYGG HÄST HAR JAG HOS MIG JUST NU DÅ?!?! Bebban! Ja ni ser nog själva hur hon har utvecklats fysiskt!
Längtar tills vi sätter igång o tränar igen och hon blir ännu snyggare!

Kommentarer
Postat av: Julia Wester

Wow, snyggt!

Svar: Verkligen! :) Har ju bara haft henne hos mig 1månad, ridit henne 3.. men hon har lagt på sig mycket under bara den här månaden :D
Marie Krüger

2014-01-11 @ 20:40:15
URL: http://jwester.horseworld.se
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? Kram

Svar: Tacktack :) har bara varit inne på bloglovin en gång, så är inte så insatt ;)
Marie Krüger

2014-01-11 @ 20:44:48
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback