Vem orkar tänka, en onsdag som denna

(Var tvungen att fundera ordentligt när jag skrev rubriken.. Vad är det för dag egentligen, och varför har jag knappt någon koll?)

Jag tror det är lite av lathet som jag lyssnar på min kropp just nu, för den skriker "HÖRRU, varva ner!!" Och jag har faktiskt inget emot att lyssna. Så fort jag kommer hem så kommer jag omedvetet sätta mig i soffan och sitta där tills Felix slutar ikväll. Då kanske jag vaknar till lite.. kanske.

Har rätt många tankar i huvudet just nu, om ridningen, Tatzy, jobb och utbildningen. Fotoidéer, kreativitet och musik. Verkligen allt mellan himmel och jord! Tankar som skrämmer mig, tankar som drar upp gömda minnen, tankar som gör mig glad.
Jag vill försöka få ned dom i text, dela med mig. För att jag tycker om det, dela med mig av alla tankar, även om några kanske är flummiga och onödiga. Det är väl det man har blogg till? 

Vill använda min kreativitet mer också, men på något vis känns det som att tiden säger stopp! Hur ska jag hinna göra det jag vill när jag knappt hinner göra allt jag måste? Jag vet inte.

Konstigt inlägg, sitter och väntar på tåget hem, 2 timmar tidigare än när jag egentligen ska hem. Måste vila, min kropp sa det. Jag bara lyssnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback