Amen sister!


And with that being said... Nä kanske inte så, men sömn är allt fint! Imorse var jag en zombie, höll nästan på att försova mig och allt sånt där härligt! Tror faktiskt inte jag har försovit mig till jobbet någon gång dock, bara varit sen pga bussotur.. och det är rätt skill, försov mig alltid när jag gick i skolan! Men nu har jag rutiner, går upp samma tid alla vardagar, förenklar allt!!

Men exercise... ah det måste jag ta tag i nu när jag inte kommer rida lika mycket. Typ ta en powerwalk minst varje dag jag inte rider, eller något annat aktivt? Gymkort är inte aktuellt ännu eftersom jag inte kommer jobba så mycket i sommar!
Vill ju inte hamna helt ur form bara för att jag är hästlös 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback