Annorlunda och konstigt

Idag kom våran instruktör Lovisa in och bad oss hoppa av hästarna. Första tanken var väl att vi hade gjort något fel, såklart.. Men så var det inte! Nää, hon bytte hästar på oss, och jag hamnade på ett D-ponny sto vid namn Dionne... Bara sådär 25cm skillnad från att sitta på Makur (åh jag som var så sugen på att rida Makur idag ;( )

Har väl varken gott eller ont att säga om ridpasset.. Dionne är väl inte precis en ponny jag någonsin tyck varit särskillt kul att rida. Inte så att jag tycker illa om henne, men det bara finns ingenting där, inte ett minsta klick! Självklart gjorde jag ju det bästa av situationen, det är ju ändå lärorikt :) och sen kanske jag är lite hård mot mig själv angående hur det gick för oss...?!
Oavsett så kändes det väldigt konstigt att sitta på henne, sååå olika!!!!

Men ah det var markarbete, upphöjda bommar som zickzack-mönster på medellinjen... Inte mer att säga om det! 
Nästa vecka vill jag rida lilla favorit-Makur!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin bild!

2014-06-03 @ 12:52:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback