Såklart det regnar...

.... det är ju midsommartider!
Ooh nu är det helg, suckar av lättnad, så skönt! Veckan har gått så snabbt, svept förbi, men det klagar jag inte över. Är troligtvis för att det är min första vecka där jag inte jobbar på ridskolan.. och jag har ju hållt mig sysselsatt :) eller ska jag säga att Elin har hållt mig sysselsatt? Det är bra iaf!

I eftermiddag åker jag, Felix och familjen ut med båten. Till samma ställe som vi har firat midsommar på sen jag föddes, mitt 21år där dvs! Det är båtklubbened vänner som samlas, dansar runt stången, grillar, går tipspromenad och köttar på sen flytande dansbanan tillsammans. Tyvärr har det fallit ur lite, det är inte samma känsla som förr och inte heller lika mycket folk.. 
Men traditioner är traditioner!!

Nu ska det bara stresspackas innan vi åker iväg. Mottagningen suger på ön, så jag önskar er en trevlig midsommar redan nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback