BAM och smutsen är väck

Är ni sånnadär som kan få ordentliga tokryck och börja storstädat helt plötsligt? Alltså i varenda vrå?... Om ja, Vill ni bilda klubb med mig?

Jag är en person som vanligtvist avskyr att städa (hej se mitt rum lxm.. Eller det som jag kallar rum men är en avlastningszoon) men ibland blir jag knäpp och måste verkligen städastädastäda!! Som en duracellkanin blir jag och springer runt och städar överallt samtidigt. Helt vild! 
Är i det stadiet nu, på jobbet, svär att cafet kommer glänsa när jag slutar sen, nästan iaf! Ååh kan jag inte få sånnahär tokryck när jag är hemma ist? Skulle verkligen behövas!
Smutsen bör passa sig, jag är i farten! Fett farlig osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback