Barnkalas

I lördags var jag ju och fotade lilla Alinas ettårskalas, fullt med pluttar där och så. För dom som inte vet så fotade jag även Alinas dop (se dom bilderna HÄR). Måste säga att det var väldigt kul, jobbigt och svårt ja, men ändå roligt!.. och jag var SÅ tacksam över hur ljust och fräscht dom hade det där hemma. Jag ÄLSKAR ljusa bilder! Och en stor eloge till Sarah (mamman) som hade jobbat så hårt med det här, speciellt tårtan hon gjorde som var sagolikt fin! Lägger upp några av bilderna här så får ni kika. Är väldigt nöjd, men det är kul med feedback..!!

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så goda bakverken ser ut och fina bilder :) Ha fortsatt bra måndag :)

Svar: Det var dom också! Tack :))
Marie Krüger

2014-03-24 @ 14:06:14
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback