Comatose

Jag vaknar inte utvilad på morgnarna, trots 7-8h sömn.. sover dåligt, riktigt dåligt. Första gången på länge som jag sov avslappnat var igår, när jag slocknade i soffan mellan jobben. Då vaknade jag upp med feber en timme senare. Det är obehagligt, börjar kännas som att ngt är fel! 

Men tyvärr kan man inte stanna upp allt och sova i soffan flera timmar. The show must go on!

Och det måste den ju verkligen, jobb och Tatzy måste skötas, hålla huvudet ovanför ytan, inte drukna.. 
Ridpass som igår, på Makur, är väl sånt som räddar mig (ååh det gick så bra! Härlig häst!). Där tänds gnistan igen lite, gör en lite taggad att kämpa iaf! Felix är också bra på det, han gör mig glad. Resten känns mest bara jobbigt nu. 
Gillar Tatzy, men det är bara jobbigt, vet inte hur länge jag har henne, hur hennes och våran framtid ser ur.. Tycker framtiden är läskig vanliga fall, men nu är den så sjukt suddig och extra påfrestande att tänka på!

Flummigt inlägg. Behövde skriva lite bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback