La Belle Epoque

Idag gjorde jag lunch till mig själv, och jag är så stolt så det måste visas upp!!
Tranbärsbröd (sånt där färskt från butik) med ost och köttbullar på.. sååå gott. Jag älskar torkade tranbär, mackor, ost och köttbullar. Kan det bli bättre då? Nja..

Ååh hur många andra satt som barn på julafton och väntade på Kents nya singel? Lyssnade på den i morse och tyckte inte den var ngt speciellt sådär första ggn mitt i uppvaknandet.. Lyssnar på den nu igen dock och alltså wow. Dom, dom vet hur man levererar! 
Deras musik har följt mig igenom mycket alltså. Låten som fick mig att börja lyssna på dom va "utan dina andetag" vilket fortfarande är min favorit !

La Belle Epoque kommer spelas i mina lurar hela dagen, lätt!
Alla för alla och en för en, så börjar vi om igen. 


2 bilder från när jag såg dom live (för andra ggn) sommaren 2012. Kärlek!

Och en söt på mig och min macka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback