En perfekt lunch

Dom som hänger med lite vet att jag älskar ravioli. ÄLSKAR. Så idag när jag stod i affären för att köpa med mig lite lunch, då jag visste att inget fanns hemma.. så insåg jag rätt snabbt vad jag ville ha. Ravioli. Mmmh. Så här sitter jag nu, riktigt mätt och riktigt nöjd. 
Men det är inte bara det som fanns på tallriken som gjorde lunchen perfekt, utan en stor del av perfektionen var för att min perfekta pojkvän smet hit en stund under sin lunchrast för att pussa och krama på mig lite. Åh vad fin han är, sånt där blir man ju bara mer är jätteglad av! Gose.
 
Mmmh ravioli <3
Måste vara ärlig om en sak dock.. jag har ingen aning om vad det där gröna är, slängde det direkt efter att bilderna var tagna. Heh. Grönsaker är ju giftigt.. men det förgyllde bilden. Finfint! Åh jaa, känner mig som en riktig bloggare nu! Lägga ut tjusiga matbilder och har mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback