Freeboobing

Douchebag-monday
Som att måndagar inte var sega nog, när man måste gå upp tidigt o jobba, efter en sova-helg.. nej den här måndagen bjöd även på snö. Hoppas det bara är vintern som passar på innan april är här, jag är väldigt bestämd om att det är en vårmånad!! På våren snöar det inte. 

Fast jag är ändå ganska glad, solen är framme nu och snön är redan borta. Tur för den! Jag är dessutom bekväm idag, därav rubriken.. för mycket info? Äsch.. Dricker Cola också, och bråkar i huvudet om beslut jag måste ta.

Åh alltså jag avskyr beslut.. Det här är ekonomiskt avgörande, och även psykiskt. Är stressad över att jag egentligen inte har råd, och känner mig utnyttjad. Vill men borde inte? Kan inte hålla på att slita på mig själv för andras skull, det går ju såklart inte, funkar inte i längden. Men jag är ändå rätt avslappnad nu, jag tror det betyder att jag bestämt mig!! Frågan är bara när? Kryptisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback