Hey, today is sadface-day

Idag vill jag inte ens tänka, jag kan inte tänka heller. Tvärsomnade ovanpå alla täcken o sånt, men kläderna på. Vaknade inatt och tog av mig dom men låg kvar ovanpå täcket, men en filt bara. Täcket var mjukt o fluffigt att ligga på, och hela min kropp gör ont. Träningsvärk och utmattning.

Helt hjärndöd igår, tog mina sista krafter till ridlektionen på Makur.. som ändå gick väldigt bra. Vi red på upphöjda bommar på en fyrkant, i varje hörn en volt utåt, sen vidare till nästa bom, volt igen, nästa bom, alltså 4 bommar, en på vardera raksträcka.
Älgen var så duktig, jag var också duktig, o vi fick till det väldigt bra! Små små volter och hans stora galopp, det gick! Rätt galopp efter bommarna majoriteten av gången och han var inte särskillt bitter idag. Vi var bara fokuserade!

Men kroppen dog och har inte velat återuppstå. Och det gick inte alls bra att jobba idag, seg. Jag klagar på, är sån idag. Det är okej, jag är van.. ni är vana med mitt klagande. Ingen förlorar, ingen vinner! Och såhär ser jag ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback