King of cash

Ligger i sängen, väldigt uttråkad och rastlös.. men mer välmående än tidigare idag, så feber och huvudvärk slog till. Utmattad. 
Det dumma är just nu att jag inte tog med mig datorn till Felix, tänkte "äsch, ska ju hem mellan jobben imorgon, slipper släpa!" Tänkte dock inte på att jag kanske ville ha den ikväll? Uppdaterar min portfolio, bra att syssla med när man inte har annat för sig! Vilket jag sällan har lxm. Jaja, dör gör jag ju inte utan den!

Har under senaste halvtimmen underhållit mig med att räkna ut min "budget" och även Felix. Jag lever tight, men det funkar! Det är ridavgifterna jag måste snåla till, dom är rätt sura (och sena).. men jag har typ 600kr över när alla måsten är betalade (inkl ridavgiftk) och det är väl ok.. kan ju inte leva precis, men vem vill ha ett liv? ;)

Är ändå ganska bra på att hålla koll på pengar, när jag vet att jag har dåligt med pengar. Det är farligt om jag börjar känna mig "rik", då slutar det med att jag plötsligt är allt förutom :P hehe.. 

Insåg dock precis hur mycket jag skulle kunna shoppa om det inte vore för att jag "har häst" och rider på ridskola :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback