Lördagsmys

Nej, jag lovar, det här ska inte förvandlas till en matblogg! Inte med flit iaf :D
Försöker bli av med mitt extrema godissug, dag ett utan en endaste godisbit, ja jag är stolt! Tog bara 3 dagar för mig sen jag "bestämde" mig att skärpa mig att låta bli helt. Haha hej lilla tjockisen. Meeen, idag föreslog jag inte ens något onyttigt lördagsmys, utan jordgubbarna vi såg i affären såg så självklart lockande ut. Det med lite äpple och passionsfrukt, mumma! 
Jag tycker verkligen om myskvällar, onyttigt snacks eller inte, sålänge man får ha dom! Tur att det finns underbart goda alternativ när man inte ska äta massa godis och sånt :) Ser inte det här lite smaskigt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback