Man tager vad man haver

När jag verkligen vill och är riktigt riktigt hungrig, då kan jag också laga mat. God mat och inte bara köttbullar och spagetti. Men hysch, ingen får veta! ;)
Haha nä, men fick för mig att göra en ordentligt lunch, använde mig av ngn sida och skrev in vad jag hade för något hemma, och morotsbiffar dök upp. Tjing, det lät intressant! Gjorde min egen fnurr på det dock, och rev ner äpple och palsternacka också. Vart faktiskt gott, och hade säkert varit ännu godare om jag inte glömt att krydda.. heh.. Men jag är riktigt stolt över mig själv!! Nu återstår bara att se ifall jag blir matförgiftad eller inte :)
Potatismosen är lite rosa, ja.. hade i paprikakrydda. Mmmh! MEN VISST SER DET GOTT UT? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback