Morgonstund

Igårkväll kunde jag inte somna, vid 2 ungefär började jag somna in, och vid 7 imorse så vaknade jag. Pigg. Kändes onödigt och var lite bitter över det, men jag bestämde mig för att göra det bästa av situationen och ta en morgonpromenad med hunden i vårsolen. Det blåste lite, men hunden var lycklig och jag mådde verkligen bra.
 
Fortsatte sen morgonen med en god frukost framför GoT, vi har kikat igenom senaste säsongen inför att nästa ska komma ut där i april (längtar!!!) så att man lättare kan hänga med :) Kan ju inte påpeka annat än att min helg började perfekt, och snart väntar en uteritt på Tatz med fina Madde o Luddis. Hej lördag :D Allt känns ju så mycket härligare sånnahär dagar när solen är framme och inte ett moln på himlen!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Gott :D

Svar: verkligen :D
Marie Krüger

2014-03-08 @ 13:38:10
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback