Nu gråter ryggen min

Igår på jobbet så skulle jag, som alla andra fredagar, göra hela helgens påsar. Inget konstigt egentligen, men jobbigt såklart. Dock så hade jag inte tur, fredagens bal hade långa grova strån, dvs OMÖJLIGT att dra loss mindre kakor. Där började axeln och ryggen att vinka farväl redan..
 
Idag har jag:
- Stått 3h i ett kallt ridhus och fotat Tema teori.. har ett stort objektiv och en tung kamera, står därför och svankar för att jag blir som stadigast då.. men det och att vara kall?! Jag kunde inte räta ut ryggen efter ett tag. 
- Longerat knäpp häst som vid tillfällen kastade sig iväg och skuttade. Inte det enklaste att hålla emot lovar jag er!
- Duschat, borstat och friserat hunden.. dvs stå lutad frammåt i x-antal timmar. 
 
Nu har ryggen tagit helt semester, axeln och höften packar också för att dra. Resten av kvällen tänker jag ligga här i soffan, med datorn i knät, och fixa bilder. Det låter alldeles lagom! Ska bara försöka övertala pappsen att ta fram ostbågarna också (ssch, Felix du läste inte det där!).. men snålfan, lär han ju inte göra ;(
Måste dock säga att trots ryggont så är min helg so far ganska bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback