Önskar mig en chailatte i solen

Idag, just nu, skulle jag mest av allt vilja sätta mig någonstans där det är vindstilla, i solen.. med en chailatte i handen och musik i öronen. Bara sitta där själv en stund och njuta! Åh ja det hade varit så perfekt!!!

Fast jag ska ju till Tatzy.. Hon ska hoppas av Jackie idag, som vanligt. Är ganska otaggad på det, har lite bad mode kvar från igår, men också för att min kropp är så trasig! Vaden är värre nu, efter sparken i tisdags, och på det har jag dragit på mig någon slags överansträngning eller liknande i axeln. Mocka och sånt shit är inte något jag vill göra nu.. Efter att ha lyckats överleva 3h med tunga stallsysslor redan!

Gah vad händer här egentligen? Bitterhetsbloggen no.1? Äsch ni kan ta det, solen börjar ju visa sig så våren kanske kommer snart. Man (jag iaf) blir ju allmänt gladare o piggare då, hoppas på en vändning! :)

Kika in på min instagram för en kort snutt från gårdagens ridpass @mariekruger, dom få sekunder som hon inte var bitter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback