Paket till Marie

Och så damp det ner ett litet paket i bredvlådan idag igen, iih paket!!! Det var från Kamda.se, beställde 2 saker därifrån i helgen, med ett presentkort på 200kr. Det var priset i Jossans fototävling som jag deltog i för ett tag sen, och jag vann ju dåra :D Gillla! Deltog med den här bilden och jag är jädrigt nöjd med min insats! 
 
Jag beställde hem ett kamerarem och en blixt-diffusor som man sätter framför kamerablixten.. kan dock inte påstå att den funkade så bra, men den kan väl vara bra till annat? Som typ.. att fläkta sig med? Haha. Kameraremmen älskar jag dock, i svart syntetläder. Nikonbandet i all ära, men lite mer stylisch med detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback