"Problem, inlägget måste ha titel..."

Vi kör stenhårt på soppatisdagar! Såklart för att vi gillar soppa, men också lite för att tillbehören är så härligt goda! Man kan göra vad man känner för liksom, vara lite kreativ.. för soppa i sig är ganska tråkigt egentligen.
Igår blev det vitlöksbröd delux, alltså MUMS! Tänker faktiskt dela med mig hur man gör också, enkelt;
- Ta en fralla och skär bort toppen o botten, dela den sen på två
- kladda på lite vitlökssmör (vitlök blandat med vanligt smör, lätt att göra själv)
- skiva lite körsbärstomater (ta bort det blöta innehållet) och blanda med pesto
- strö på lite fetaost
- toppa med valfri riven ost

Helt underbart gott blev det, definitivt något vi gör igen! Soppatisdagar är kung. 

Annars då? Erh typ ingenting. Tatzy är precis riden, lite i ridhuset pga det äckliga vädret, hon fick springa av sig lite. Kändes lite mer pigg och framåt men ändå lite trög i kroppen, det släpper nog snart :) duktig är hon iaf! På fredag är det dressyrlektion för Eckers som gäller, det ska bli kul! För mig iaf, Tatzy håller nog inte med ;)

Har igen koll på dagarna förresten, typ alls.. Vill ha helg redan imorgon men får vänta lite. På lördag ska jag fota barnkalas och jag är taggad som tusan, men så nervös. Jag har ju inte fotat så mkt senaste... Tänk om jag har tappat det på samma sätt som jag tappat tecknandet? Lite rädd.
Hoppas med allt att det går bra!!
Random bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback