Tänkte skriva att jag lever..

.. men insåg att det inte var helt sant! Det har varit en sovar helg, en välbehövlig sådan också!! Just nu, i mitt liv, så längtar jag mest efter sömn.. även om jag sover mycket. Jag vet inte hur det är att gå in i väggen, men det känns som att jag håller på att ta sats o springa in i den snart. Behöver förändringar. Bara en hel moppe skulle hjälpa lite! 

Men det är det jag gjort mest den här helgen.. Sovit, o tagit hand om hästen också! Fick även med en liten födelsedags fest i lördagskväll, trevligt men jag var så trött! Så jag somnade lite  där med.. woops.

Nu ska jag sova lite mer, hoppas på att överleva nästa vecka, första veckan o april. Vår-månad!! Aah det var allt det intressanta jag hade att skriva. Min blogg äger just nu, kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback