tatuerings-drömmar

Det är jädrigt snyggt med tatueringar.. samtidigt som det kan vara jädrigt fult. Allt beror ju lite på vem tatueringen sitter på och hur den ser ut. Jag är en såndär "shit tänk om man en dag ångrar sig"-person och kommer säkert aldrig tatuera mig just pga den anledningen... samtidigt som jag känner ett extremt sug efter en för att den kan vara lite fin sådär, nästan så man känner sig lite spännande. 
 
Om jag en dag skulle komma över min nålrädsla och ha råd, då skulle texten "Framtiden är fri." förevigas på min vänstra handled.. det är en som jag tänkt på sedan 2 år tillbaka som på något vis betyder mycket för mig, meningen alltså. Jag säger det till mig själv i någonslags tillsägelse att jag aldrig ska sluta tro, hoppas och kämpa. Ens framtid är aldrig förutbestämd, jag ser det iaf inte så, vad som helst kan hända.. det har varit någon slags trygghet för mig att tänka så, speciellt när livet känts tungt och hopplöst.
 
En annan tattuering jag skulle kunna skaffa, för att det är snyggt, skulle vara en text från halsen till axeln. ååh det är så snyggt! Helst med typ det här typsnittet, eller liknande. Text vet jag inte vad det skulle vara, enda som dyker upp i huvudet är meningen som står i headern, kommer från en kent-låt. Älskade kent. Den placeringen är verkligen charmig på tjejer, love it!
 
Har någon läsare här en tatuering? Vad för någon och vart? :)
Lånade bilder "från google" för att kunna visa ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback