Utmattad och skadad

8 jobbtimmar avklarade, 2 kvar to go. Alltså så helt galet slut i huvudet är jag, sådär så att om jag lutar huvudet mot "diskbänken" i cafet, då somnar jag fan! Seriöst!

Tog sjukt lång tid hos kliniken med hästarna, båda grabbarna skulle på återcheck, ponny skulle ridas två gånger, stora skulle springas med o longeras flera gånger och sen röntgas. Jag fick springa och rida, förutom sista springturen, då gick det inte.. I början så hoppade nämligen stora på mig när vi sprang, vart väl rädd för något i guess.. och om det var han eller jag själv som sparkade mig ovanför hälsenan vet jag inte, men ont som fan gör det!! Har bitit ihop och belastat högerbenet ist, men ja nu har jag då ont i båda benen ist. Perfekt!

Ah, slutgnällt! Ska överleva sista jobbtimmarna, inta en redbull och sen åka och ta hand om Tatz. Urrhg, vill sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback