Vändningar

Igår var jag jätteglad och lycklig och bara.. ja jätteglad helt enkelt. Tog mig till Ica efter jobbet, köpte naturgodis och påskmust innan jag gick och köpte thai till mig och Felix. Han hämtade upp mig när han slutade och sen så hade vi en supermysig fredagskväll tillsammans, såg "10 orsaker att hata dig" älskar den filmen! :) 
 
Idag då.. bara så hatar jag alla och känner mig nere. Ordentligt. Barn och kärringar, att Tatzys täcke gick sönder så att hon fått av sig det i hagen och stått naken i den här extrema vinden. Hon är ju så tunn med dålig vinterpäls osv.. ahja, jag känner mig som bitterheten själv och jag är bara trött på ALLA. Typ. Usch.
MEN, idag så är det dejtkväll med finaste Felix. Middag och bio ikväll, slutet på lönen, då slår man inte på stort :) Jag önskade pizza hut och han föreslog att vi ska kolla på 100åringen. 
 
Tror ni det funkar om jag sover en stund och sen vaknar upp på rätt sida? Vill inte vara bitter ikväll när Felix hämtar upp mig... men det lär jag ju inte vara? Han om någon vet hur man gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback