vardagsnjutare

Det är soppatisdag idag, jag gillar tisdagar.. för jag älskar soppa, jättemycket! Tomatsoppa speciellt, som vi åt idaaaaag, lyx. Det är nog något bland det mysigaste, att käka soppa och quesedilla framför serie, i sängen. Man är en riktig njutare om man käkar middag i sängen framför serie/film. Vardagsnjutare! Det är viktigt att njuta av vardagen... flumig jag är nu då.
 
Very well, har typ ingenting intressant att skriva egentligen. Typ att jag har träningsvärk i benen efter kiropraktorn, musklerna är inte vana av att jag kan röra mig "rätt" så dom vart trötta efter att bara ha mockat en box.. började skaka och en promenad med hästen var nästan omöjlig. Haha låter ju helt vansinnigt töntigt att jag fick träningsvärk av det! 
 
För att det här inlägget inte ska verka helt ointressant lägger jag upp lite pics från idag.. alltså dvs bild på hur jag ser ut när jag inte bär stallkläder... och matbilder. Wuhu!
 
Hur gott ser inte det här ut då? Djuren tyckte iaf det.. och jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback