Vi har knakat och brakat

Åh vad jag älskar att gå till kiropraktorn!! För dom som inte har varit där förut så kan jag tala om för er att det är underbart, iaf om man har så mycket problem som jag. Första jag sa till kiropraktorn (första ggn hos denna) när hon frågade om mitt problem och jag ba "vart ska jag börja?" Haha.. 

Ahja 1,5h tog det, 45min längre än det brukar. Förstår ni då? Mycket fick hon reglera på mig, det var mer låsningar än att musklerna drog mig snett, något jag visste iof! Helt skev och 1,5cm kortare högerben, säger ju att jag är en skev människa ;)

Galet gött iaf, har fått lite stretchövningar och ska tillbaka om 2 veckor. Vore skönt att få ordning på allt och få lite mer fnurr i min ridning, mycket som hindrar mig att rida "korrekt " 

Värt inlägg ja, nu vet ni, min rygg är väldigt knasig! Ajaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback