And with that being said.



Jag väntar fortfarande på det där priset.. Årets flickvän osv. Men det kanske är för att bara Felix skulle rösta på mig som jag inte vinner..? Äsch, priset skulle bara ta onödig plats i prishyllan i alla fall. ;)
Varför jag är så bäst just nu undrar ni? Jo ni förstår, min fina pojkvänn ligger nämligen hemma med magont, typ magkatarr säger han?! Därför köper jag, inför den traditionella soppatisdagen, mild tomatsoppa och mild salsa till quezedillan. Ingen stark mat till honom inte! Sen toppade jag det med ett paket b&j "peanut butter cup" som han sa att jag skulle köpa (efter att ha tjatat mellan raderna att jag vill ha den.. hehe) så ja, därför är jag bäst :)

Dock får soppatisdagen vänta lite.. Först ska jag överleva tågturen sittandes framför en äppelätare (euw), och sen ska jag ta hand om Tatzy. MEN SEN serrni, sen blir det myskväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback