Ångrade mig

Jag hade ingen större lust att åka ut till Tatzy nu på dagen, speciellt inte när det skulle regna så! Sitter här hemma och jobbar istället. 
Tanken var att hoppa idag, men jag skjuter det till imorgon istället, då jag även kan få hjälp! Vill gärna inte hoppa ensam, då jag inte hoppat henne så mycket.. Så imorgon blir en hektisk dag, med skötarkurs, förhoppningsvis lite nya bilder på mig och Tatz, och sen hoppa! Kommer bli kul men stressigt, om allt blir av dvs :) 
 
Är halvledig idag.. en halv klämdag dvs.. jobbar på ridskolan i eftermiddag, något jag är sååååå otaggad på. Alltså tänk er en heeeel klämdag, det hade ju varit skitfint xP Men fredagar är ändå lite kul, finns speciellt en liten tjej som är världens ballaste. Lovar, fortsätter hon vara en såhär tuff som hon är nu, 5 år gammal, så kommer hon bli oslagbar när hon är stor! Sen är det rätt sköna föräldrar där med bra inställning också, like! 
 
Men jaaa, ska väl fortsätta jobba lite! Sitter iaf med smörgås och chailatte, lite kvalité! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback