En röd torsdagskväll ensam

Är man hemma själv så får man lyxa till det lite, tycker jag :D Så därför köpte jag lite av allt när jag drog en sväng till affären! Dock var pizzan lite för mycket så jag orkar nog inte det anda.... haha skojja bara! Ska bara bestämma glass, eller chips? :) Det är ju en dag imorgon också, ska inte trycka båda idag ;) 
 
Tog några värdelösa bilder på Tatzy i veckan förresten.. ville se skillnaden! Dock så var inte hon så villig att ställa upp på det, haha men två bilder spetsade hon öronen på iaf xP Tyvärr syns det inte lika bra som det syns IRL. Alltså hon börjar bli så fin! Manken har växt ikapp rumpan, har fått mer fyllnad på rumpan, breddat över bogen och tjockat till halsen lite. Tycker hon ser mycket vuxnare ut och mer proportionelig ut... Ska ta bättre bilder på lördag, hon är snygg den lilla damen! 
För 5 månader sen:
 
 
Nu:
Haha Jenny fick visa Tatzy hur man ser glad ut!

Kommentarer
Postat av: the E with the L, the I and the N!

Jag tycker hon ser typ två år äldre ut på efter-bilderna, hon är mycket vuxnare i sin kropp och halsen är ju maffig!

Svar: Lilltjejen blev stor :)))
Marie Krüger

2014-06-01 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback