Ett virrvarr av hundbus

Det här är ett par bilder från en månad tillbaka, då vi släppte lös Doby med grannhunden Nordina för att busa lite. Första gången dom träffades behövde Nordina inte ens anstränga sig för att springa ikapp min lilla plutt, nu är det Doby som rejsar ifrån. Det syns på hela han att han är så stolt över att vara snabb, som att han tar igen den tiden han var liten och fick springa hack i häl på dom andra hundarna.. att det nu är ombytta roller, han älskar det! Shit vad den här hunden älskar att springa, när han är igång så finns det ingen chans att få tag i honom :P Min stora älskade fluffboll <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Min älskade Nordina❤️
Fotade du när hon var vid dammen?

Svar: Aah, tyckte dock inte dom blev så bra
Marie Krüger

2014-05-10 @ 00:36:56
Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Vad duktig du är på att fotografera! :D Hur länge har du sysslat med fotografering??

Svar: Alltid tyckt om att fota allt det fina runtom mig, men det började inte ordentligt förrän jag började på medieprogrammet i gymnasiet :)
Marie Krüger

2014-07-08 @ 15:52:19
URL: http://musicismyboyfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback