Födelsedagskalas

Imorgon är dagen, imorgon fyller jag 21 år, födelsedagsbarn. Lite åldersnoja, jag orkar inte bli äldre och ha förväntningar om att vara vuxen o shit.. känner mig som en tonåring fortfarande, och är inte ens i närheten av många av mina forna klasskamrater som köper stora lägenheter och ploppar ut ungar. Ja, det är en del faktiskt, jag får panik av tanken. Det vuxnaste jag är i närheten av är väl att jag förhoppningsvis snart är sambo med min kärlek, allt annat är lååångt bort! 
Men att fylla år är alltid najs, idag har jag tex ätit goda pajer och fin muffins med familjen (för Felix familj räknar jag nu som min.. heh) och fått lite presenter. Mestadels bidrag till nya ridbyxor och glasögon. Behöver båda väldigt mycket! Av mamma fick jag dessutom ett datorfodral, perfekt då mitt har rymt hemmifrån ;P 
 
Så min söndag har bestått av: Storstädning av huset, småfirande av mig och sen kvällsfodring + ett litet ridpass på Tatzy :) Det där med att städa och fodra hade jag kunnat skippa, annars en väldigt bra dag :) 
Och juste... igår blev jag kidnappad av Felix ju! Han tog med mig för att köra gokart, sjukt kul men jobbigt! Och jag var inte så duktigt, suprise! ;) Sen bjöd han mig på mysig finmiddag, ååh han var så fin alltså, bästa han! 
 
Imorgon ska Doby till frisören, välbehövligt va? ;)
Min favorit<3

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Åh jag fick också åldersnoja just när jag fyllde 21, det kändes plötsligt jättegammalt, men var bara lugn, det går över ;)

Svar: Jag får alltid åldersnoja när jag fyller år dock hehe :P men det är ju alltid mer förväntningar på en för varje år
Marie Krüger

2014-05-11 @ 23:13:36
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback