För jag fyller år!

I en buss full av måndagsexemplar sitter jag just nu, med en chailatte i ena handen och telefonen i den andra. Mitt första inlägg här som 21åring, den ni! 

Efter att nervöst lämnat ifrån mig min älskade fluffhund hos frisören så bjöd mamma på Tacolunch innan vå åkte åt varsitt håll, jag nu påväg till Tatzy och hon tillbaka till jobbet. Tog en sväng förbi espressohouse för att köpa mig en födelsedagslatte, sånt där som man förtjänar för att man för 21 år sedan gjorde något så enkelt som att födas.

Fast det känns ju såklart som en vanlig dag, förutom att det är väldigt mycket mer aktivitet på min Facebook än vanligt, tackar och bugar till alla sol tar sig tiden att gratta mig. Fina ni! Men först o gratta mig var ändå Felix, kl 00.00 inatt :)
Såhär ser 21åriga jag ut! 
Varför jag håller i min läpp är för att jag har bitit mig så mkt där och fått 3 stora blåsor... och två små... Den sidan är alldeles svullen och mörk, ocharmigt. Ser nästan ut som en fighter ;).... "Ni skulle sett den andra bruden." Hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback