Irriterad lördag

Skittrött och omotiverad, första man möter på jobbet är föräldrar som tjötar och frågar och tycker.... Är så jädra irriterad på folk, och på vuxna. Fasiken vad vuxna ska vara jobbiga!!! Hoppas barnen på skötarkursen är trevligare. 

Annars idag? Skritta Tatzy och umgås med Felix, tror jag. Var påtal om bio och sånt, mysigt ju... Men inte om jag får en till hostattack :/ mmmm..

Ja det var allt jag hade o säga, är irriterad. Vill inte att folk ska prata med mig alls. Nu får hela världen vara tyst så att jag kan vara bitter och down i ensamheten, skönt så! Tack. 

Kommentarer
Postat av: En Blåkullaförälder ( till idag äldre tjej)

Måste bara fråga, varför jobbar du som fritidsledare på Blåkulla då det mesta där verkar vara pest. Tror inte kidsen som hänger där tycker din inställning är så kul!

2014-05-11 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback