Lite mer sömn ja tack!

Åh, jag tror faktiskt alla har känt så, eller kanske tom känner så nu? Att man gärna hade tagit emot några timmar sömn till! Men istället för att sova så sitter man nu på bussen med trötta ögon och fashionabla påsar under dom. Sådär rawr-feeling över hela ens look då!

Men jag blundar för det faktum att jag är påväg mot en seg jobbdag, och ser fram emot i eftermiddag, då det står hoppning på schemat! Ska bli sjukt kul och jag tror att Tatzy kommer bli lika taggad på det sen, som jag är nu :)

... innan bussen rullar in vid min hållplats - god fredagsmorgon på er!


Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

härlig bild!

Svar: Tack :)
Marie Krüger

2014-05-09 @ 09:55:33
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback