När drömridbyxorna inte finns längre...

Hittade ett par ridbyxor som jag bara verkligen önskade mig och ville ha, ett par knallrosa från kingsland. Dock så finns inte dom längre på marknaden, och det är lite hjärtesorg över det. Vill ju verkligen ha doooom! Hittade inga andra rosa som jag vill ha lika mycket, så nu har jag suttit och tittat efter andra ridbyxor som jag kan tänka mig köpa istället, för nya ridbyxor behövs! 
 
Men jag kan inte bestämma mig!!! Åh, när man hittat dom perfekta finns det ju aldrig några som är lika bra... men dom här är iaf ok. Mycket färg här, och ett svart par.. som var så balla med läderdetaljerna.
Men ja, jag behöver hjälp!! Vilka är snyggast?!?!

Kommentarer
Postat av: Felinda

De svarta med läderdetaljerna!! Helt klart :)

Svar: Ja! Men fäääärg är så kul ju xP
Marie Krüger

2014-05-14 @ 23:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback