När ett mål blir uppnått

När jag sa upp foderkontraktet satte jag även två mål för oss, inte allt för höga då jag inte ville bli besviken, men två som jag bara kände att jag ville, som vi skulle klara! 1) Galoppera barbacka och 2) hoppa ett hinder på 90cm.
 
Att galoppera Tatzy barbacka gjorde jag tredje gången, lite tokigt men problemfritt. I tisdags satt vi och trimmade dressyrbarbacka, alla gångarter. Så klockren var hon, det målet nådde vi utan problem, åh det kändes så bra. Var SÅ stolt över oss, ville nästan gråta lite! 
 
Idag, våran sista dag, hoppade vi. Det var så jag ville avsluta det hela, ett hoppepass. Vi har inte hoppat så mycket som jag egentligen velat, men hon älskar det så och jag blir så glad av hennes vilja! Knäpp var hon, übertaggad och pigg, gosefia. Haha. Men hon hoppar ju så fiiiin, när hon väl accepterade att jag satt där uppe för att hjälpa, inte hindra ^^ OCH VI NÅDDE VÅRAT MÅL!! Det var liksom inget maxat 90-hinder, men whatever. Trötta svettiga men duktiga var vi! 
 
Tack Knattis för att du ställer upp och fotar! 
Digga outfiten?! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg outfit, kallt om magen? ;) Eller varmt i ridhuset? Det krävs en viss (vältränad) kroppstyp för att bära upp det snyggt, men det fixar ju du!

T hoppar ju ganska högt över hindren om man säger så :) Och vad fint hon bär upp sig på marken mellan hindren! Som en ny häst!

Snyggt shabrak förresten... ;)

Svar: Lökade ihjäl i det där, bastu-varmt! Men jättebra för då måste man ju spänna magen när man rider ;)

Stor skillnad! :D
Hehe ja, alla mina var nedpackade redan :$ tack för lånet ^^
Marie Krüger

2014-06-01 @ 18:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback