"Ni skulle sett den andra bruden"

 
Jag är en sån där leta-fel:are när det gäller mig själv. Vad jag upptäckt av mina nogranna spegel granskningar är att jag är nog lite skev här och där. Inte helt symetriskt osv. Sånt där som säkert bara jag ser, men om jag ser det så är jag säker på att alla andra gör det också.... kan ni förstå ångesten jag har över min underläpp just nu då? Som på ena sidan är helt uppsvälld pga 5 stora (ja, nu är alla stora) blåsor där. Ont gör det ju också!

Fräscht tänker ni, här sitter hon och berättar om sina blåsor i munnen. Men ja, alltså vad har jag att dölja egentligen? Känns bättre att folk vet att det gömmer sig blåsor där än att jag ser helt nitad ut, vart i slagsmål liksom. Jag är ingen fighter, lovar!
Men jag undrar lite, är det någon mer än jag som alltid får stora blåsor när man råkar bita sigsjälv? Det värsta med läppen är att får man en blåsa så råkar man ju bita sig igen.. och igen.. och igen. Och så står du där med 5 blåsor och en stor läpp. Usch hatar det. Har alltid haft det här problemet, får lätt blåsor i munnen. Äckligt ju.

Ikväll åker det där specialmedlet på igen.. även om det smakar mysko och var jättejobbigt att applicera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback