Slut som människa

Jag är så trött på det här nu, bilder på hoppande ekipage, vill bara bli klar! Men självklart gör jag fel någonstans så det tar längre tid.. Men jag jobbar på. Datorn kämpar också, snart full, måste tömmas på bilder asap! Ingen av oss orkar mycket mer men snart är vi klara, kommer bli så skönt! Och kul, kul att se hur många som kommer vilja köpa.. Den bästa delen - känna sig uppskattad och rulla in pengar.. två flugor, en smäll! 

Åh alltså jag kan inte beskriva träningsvärken i mina lår efter flera timmar sittandes på huk, upp och ner. Och min rygg.. O bränna. Aj!

Men jag kämpar på, ikväll är det hopplektion, ska göra mitt bästa att överleva den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback