Sömntuta

Igår skulle vi ha myskväll, jag och Felix. Vi firade 17 månader tillsammans nämligen, den 14e varje månad ska det firas, att vi hittade varandra, viktigt!
Men efter fix med hundtass, mat och presentöppning (Felix fick en brulébrännare som inte funkade...) så tvärsomnade jag mot Felix axel mitt under filmen. Märkte inte ens när han gick upp från soffan och plockade undan allt, nä där låg jag och sov.. Snäll är han som lät mig sova iaf <3

Men det hade varit en lång dag, den kändes lång iaf. Så det är inte så konstigt kanske att jag var trött?! Bästa Elin hade dock mockat o fixat till Tatzy redan när jag kom, blev så glad och sååå lättad, för jag hade ingen lust alls till det igår! Behövde alltså bara fixa hästen! Jätteskönt!
Hängde iaf med på en skrittur runt slingan, det var helt lagom och mysigt och mycket prat :)

Längtar tills ikväll, att få sova igen. Har varit så trött hela dagen, inte en endaste. Liten del av mig ville egentligen vakna imorse, så lär ha sovit dåligt. Ni vet när man är så trött att det känns som träningsvärk i hela kroppen? Så kände jag! Uschamig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback