Trött, irriterad och sen extremt tacksam!!

Dagen började riktigt bra, sol och skönt på jobbet. En mysig uteritt på jobbponnyn, en promenad med jobbvalacken, och 3 personer som beställt bilder från söndagen. Skitkul!
 
Sen när jag var på ridskolan så slog illamående och feber till, sov bort det en stund och skulle sen till Tatzy. Ser en sak som gör mig jädrigt irriterad, typ som att någon bara snott något från mig, så känns det. Men försöker släppa och inte bry mig. Hoppas kvalité slår kvantité den här gången!! Men ja jag var irriterad, sen pajjar bilen och jag har inte tagit mig till Tatzy ännu... 
 
MEN, jag har en sån otrolig vän och boxgranne som är helt klart bäst! Som ser att min box fortfarande är omockad och då mockar + fixar vatten och mat till min lilla fishäst. Elin, du är guld! Jisses vad jag är glad över att du och lilla Satja flyttade in i boxen bredvid, inte alla som får känna en sån fin person! Jätte jätte jättemassa tack för allt du gör, kom ihåg att jag ställer upp tusen gånger om för dig!
 
Får se om jag ens kommer ut till Tatzy eller om minivilan får en dag till.. klockan är lxm halv 10.. :/
Elins fina Satja

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv för all hjälp gumman!

2014-06-01 @ 18:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback