Två olika Felix-överraskningar imorse!

Den första var från min Felix (min älskade finaste Felix) som väckte mig med frukost på sängen. Hur mysig som helst är han! En brakarfrukost verkligen, orkade inte ens äta upp allt :P fick även ett jättefint tunt silverarmband, måste visa sen! Och skjuts till jobbet dessutom... Kände mig så bortskämt! Men jag antar att man ska känna lite så när man fyller år, känns rätt iaf :)

Den andra överraskningen var dock inte från min Felix.. utan från Felix på jobbet, dvs häst-Felix! När jag öppnade stalldörren möttes jag av hans rumpa, hö överallt och 5 stora bajshögar i stallgången. "Godmorgon!" sa hans blick glatt, lilla fanskapet! Någon hade alltså inte stängt hans box ordentligt.. eller alls igår vid insläppet. Mh ja kaos! Men lite roligt just med tanke på blicken jag fick när jag kom, haha!

Tror jag föredrog minFelix överraskningen än den jag fick av hästFelix! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback