Håll tummarna nu!

Snart rullar vi mot kliniken med Elins fina pålla Satja, och vi hoppas starkt på bra besked! Vi vill åka hem med en friskförklarad häst som får börja sättas igång på riktigt, eller åtminstånde att läget har förbättrats. Det kan iaf Elin få, den människan om någon förtjänar lite flyt i livet! Hejjar och håller tummarna allt vad jag kan!!! Tror Satja saknar att träna ordentligt dessutom, det kändes så när jag red henne i onsdags. Första gången hon gick på ridbanan sen skadan och hon var liksom villig till att arbeta, sammarbetade och var superfin! *peppar peppar ta i trä* måtte skadan vara fint läkt nu, så mycket tid och tålamod som Elin har lagt ner. 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för all pepp! Och vad roligt, jag hade ingen aning om att du tagit den där bilden ens? :)

Svar: Det är nog från sista gången jag red Dansa, om jag minns rätt :P
Marie Krüger

2014-10-28 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback