Design-strul

Alltså... har min text varit helt jätteknubbig för någon av er läsare? Såg min blogg på Felix dator nyligen och bloggen var SJUKT FUL! Hans dator kunde typ inte läsa typsnittet som jag har haft på bloggen, så för mig har bloggen varit riktigt fabulous medans han hade tjockistext när han läste från sin dator. Skumt. 
 
Så nu vill jag veta!! Ser bloggen ut såhär för er med? Eller blir det annorlunda? Har fixat så den är normal på Felix dator nu (tyvärr tvungen att byta bort min favvo-font ;(.. ) men undrar hur det ser ut för andra läsare?

Kommentarer
Postat av: Anette

Japp, jag såg den där tjocka texten förut. Mycket finare nu! :-)

Svar: Ååh varför har ingen sagt något? ;( haha jobbigt!
Marie Krüger

2014-09-13 @ 01:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback