En utloggad fredag

Har varit en rätt så lång dag, ligger tvärs över sängen nu, helt uttömd på energi. Men jag vill ändå säga att det har varit en bra fredag trots allt, i alla fall till och från :) Har dock inte funnits tid att logga in här idag. Måste säga att det var svårt att kliva upp imorse när chefen frågade ifall man ville vara ledig idag pga planerat strömavbrott... eeh klart man vill! Sängen var ju döskön. Men pengarna måste rulla in som dom ska :(

Åkte till jobbet gjorde jag iaf, tur var väl det.. för annars hade kanske ponnyskrället fått springa mellan hagarna ett tag innan dom gick ut till hästarna senare idag. Haha, ja hon hade alltså krypit ut och stod i en "ränna" som går mellan hagarna. Det fanns ju fint gräs där ;) Men jag hann iaf rida Felix innan detta upptäcktes (eller hände?) så en mysig tur i skogen på en nöjd häst satt bra! Bara 4 veckor skritt kvar :) 
 
Men efter att ha lagat strömmen till hagen, eller iaf försökt, så rörde jag mig mot nästa stall. Även där väntade en mysig skrittrunda i skogen, på Dansa. Perfekt tänkte jag att hon får röra på sig efter ett lite jobbigare pass igår... Dock gick det ju inte att hålla sig från att testa skutta över ett litet träd som låg över stigen, hehe. Men hon hoppade riktigt fint, lillskruttan. Men sen fick hon skritta o ta det lungt :) Skulle vara sjukt kul att testa hoppa henne någon gång! 
 
Har ätit indiskt och laddar upp inför filmmys nu, perfekt avslut på jobbveckan! Hej efterlängtade helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback