En vanlig eftermiddag

After work, men inte så party. En till regnig arbetsdag denna vecka, dock inte lika extrem.. men som Motizami skulle säga "Jag tycker inte om kiss regn från början" hehe
 
Just nu sitter jag dock inomhus i värmen, omringad av en mysig filt och äter lite mellis. Har lite min standard-eftermiddag just nu där jag kommer hem, placerar mig i soffan med något gott och kollar på project runway. Det har inte börjat än så just nu underhålls jag av Hells Kitchen istället, vilket också är helt ok :)
 
Påtal om mat förresten:
- Igår åt jag blodapelsin för första gången någonsin. När jag var liten vågade jag inte äta det pga namnet, och det satt kvar i mitt huvud som att jag inte tyckte om blodapelsin.. Trodde igår att det var en vanlig apelsin jag skar upp, men icke. Men vet ni? Det var ju skitgott!!!
- Jag äter ju inte fläsk, bacon osv.. gris alltså. Men jag älskar typ choritzo-korv, salami och leverpasten. Tror ni inte att typ alla som ser mig äta det bara "men Marie, du vet väl vad korv är gjort av?" HÅLL KÄFT. Jag vet, men jag lever i förnekelse.

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Hihi jaa visst är blodapelsin supergott! ;D

Svar: Ja verkligen, nu känner man sig lite dum såhär i efterhand :P
Marie Krüger

2014-09-24 @ 13:33:59
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback